Tην ίδια ώρα το ψηφιακό πελατολόγιο προσφέρει στους επαγγελματίες αυτοματοποίηση στη διαχείριση των πελατών τους και συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις, μέσω μιας σειράς προηγμένων λειτουργιών όπως καταχώρηση νέων πελατών, ενημέρωση και τροποποίηση υφιστάμενων εγγραφών, ακύρωση πελατών χωρίς την ανάγκη χειροκίνητης υποβολής εγγράφων, συσχέτιση των εγγραφών με αποδείξεις και παραστατικά. Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ το σύστημα θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις συναλλαγές τους και να μειώσουν την πιθανότητα λαθών που μπορεί να οδηγήσουν σε πρόστιμα.

Στο μεταξύ το φθινόπωρο ξεκινά η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση στις συναλλαγές μεταξύ των επιχειρήσεων μετά το πράσινο φως από την Κομισιόν, μέτρο που θα βάλει ανάχωμα σε κρούσματα εικονικών συναλλαγών και κλοπής και απάτης στο ΦΠΑ. Με την ηλεκτρονική τιμολόγηση δεν θα υπάρχει πλέον δυνατότητα έκδοσης τιμολογίων εν αγνοία του εμφανιζόμενου ως λήπτη ούτε δυνατότητα καταχώρησης τιμολογίου εν αγνοία του εμφανιζόμενου ως εκδότη.

Παράλληλα, τα στοιχεία των ηλεκτρονικών τιμολογίων θα επιβεβαιώνονται και από τους λήπτες, ενώ για όλες τις συναλλαγές θα διενεργούνται αυτόματα διασταυρώσεις και με δεδομένα από τις τράπεζες για να επιβεβαιώνεται εάν πράγματι έχουν γίνει οι πληρωμές των εκδοθέντων τιμολογίων. Η αρχή θα γίνει με τις μεγάλες επιχειρήσεις και θα ακολουθήσουν οι μικρότερες. Επισημαίνεται ότι πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν ήδη την ηλεκτρονική τιμολόγηση κερδίζοντας ταχύτερες επιστροφές φόρων, παραγραφή φορολογικών υποθέσεων στα τρία χρόνια και υπεραποσβέσεις για τεχνολογικό εξοπλισμό.