21.7 C
Larissa

Ερευνήτρια υποστηρίζει ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν με tablet παρουσιάζουν μεγάλες διαφορές στη συμπεριφορά τους σε σχέση με τα άλλα

Μία ερευνήτρια που μελετά τη συμπεριφορά παιδιών από τριών μηνών έως τριών ετών εξέφρασε τη γνώμη της για τη χρήση του tablet στην ανατροφή των παιδιών, επισημαίνοντας τις συμπεριφορικές διαφορές ανάμεσα σε όσα μεγαλώνουν διαρκώς με το συγκεκριμένο τεχνολογικό gadget στο χέρι και σε αυτά που έχουν περιορισμένη πρόσβαση σε αυτό.

«Κάθε φορά ένα παιδί του tablet έρχεται στο εργαστήριο, εμείς οι ερευνητές το καταλαβαίνουμε. Δεν χρειαζόμαστε πολύ χρόνο, είναι τεράστια η διαφορά ανάμεσα στα παιδιά που εκτίθενται 24 ώρες κάθε μέρα σε μία οθόνη και σε αυτά που δεν το κάνουν. Μπορείς να το αντιληφθείς στο πρώτο δεκάλεπτο».

 

«Υπάρχει πολύ εκπαιδευτικό υλικό στο tablet», είπε η Liv, συμπληρώνοντας ότι μπορεί η χρήση του να είναι ευεργετική στα παιδιά που έχουν συγκεκριμένα προβλήματα ανάπτυξης.

Ωστόσο, αυτό που γίνεται με λανθασμένο τρόπο είναι το tablet parenting: Το να βασίζεται κανείς μόνο στην τεχνολογία και το περιεχόμενό της για να απασχολεί το παιδί του. Αν ένα παιδί μαθαίνει να ζει έτσι, χωρίς να έρχεται σε επαφή με άλλου είδους παιχνίδι και χωρίς να επιδιώκει να επικοινωνεί με διαφορετικό τρόπο, τότε κινδυνεύει να μην αναπτύξει γρήγορα τις κοινωνικές του δεξιότητες, ενώ υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να παρουσιάσει μελλοντικά μειωμένες επιδόσεις στο σχολείο. Αυτό αποδεικνύουν οι μέχρι στιγμής μελέτες που έχουν δημοσιευτεί από τους επιστήμονες που μελετούν εξονυχιστικά το ζήτημα και που ομοίως συνιστούν περιορισμένη, ελεγχόμενη χρήση του tablet και του κινητού τηλεφώνου.

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ