O κόσμος της μόδας έχει συνηθίσει να προκαλεί με τα ασυνήθιστα, αντισυμβατικά και προκλητικά ρούχα που παρουσιάζει στην αγορά. Για άλλη μια φορά, ο oίκος υψηλής ραπτικής «Balenciaga» τάραξε με την τελευταία δημιουργία του.
Μάλιστα, η editor in chief της Αμερικανικής Vogue, Άννα Γουίντουρ, επέλεξε να φορέσει το εν λόγω κομμάτι ως φόρεμα.
Η κριτική φυσικά δεν έλειψε και πάλι, καθώς διάφοροι κατέφυγαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κρίνουν όχι μόνο το concept και την αισθητική του, αλλά και την εξωφρενική τιμή, ιδιαίτερα αν λάβει κανείς υπόψη του ότι είναι απλώς μια πετσέτα.
Επίσης, η σουηδική εταιρεία επίπλωσης και διακόσμησης σπιτιού «ΙΚΕΑ» τρόλαρε την πολυτελή μάρκα και δημοσίευσε μια φωτογραφία ενός μοντέλου που αντιγράφει το προϊόν τους στην τιμή των 16 ευρώ. Έδειξαν το μοντέλο τους να φοράει μια πετσέτα παρόμοια με την πετσέτα της Balenciaga με ένα μαύρο φούτερ με κουκούλα, αιχμηρά μαύρα γυαλιά ηλίου, μπεζ παντελόνι και μαύρα παπούτσια. «Σας παρουσιάζουμε τη νέα φούστα πετσέτας VINARN. Ένα απαραίτητο κομμάτι της μόδας της άνοιξης του 2024», έγραψε στη λεζάντα.
Φωτογραφία άρθρου: Shutterstοck