Το συγκεκριμένο μοντέλο που ανήκει στην κατηγορία των pick-up, έρχεται να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα γκάμα του σεντάν Model E και του οχήματος πολλαπλών χρήσεων, Model C.
Το πρωτότυπο μοντέλο του Model V βασίζεται στην ανοιχτή πλατφόρμα Hon Hai που έχει δημιουργήσει η Foxconn και που χρησιμοποιείται ήδη στα Model E και Model C. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία, μπορεί να δεχτεί ηλεκτροκινητήρα ή ηλεκτροκινητήρες που να αποδίδουν μέγιστη ισχύ από 136 ίππους έως 870 ίππους, αντίστοιχα και μπαταρίες που να επιτρέπουν μέγιστη θεωρητική αυτονομία μεταξύ 300 και 800 χλμ.

Προς το παρόν, τα στελέχη της Foxconn δεν έχουν ανακοινώσει τεχνικές λεπτομέρειες για το Model V. Το αυτοκίνητο έχει διπλοκάμπινο αμάξωμα, με σχεδιαστικές επιρροές από τα αντίστοιχα μοντέλα των Toyota, Nissan, αλλά και Cadillac, μικροκάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεφτών και ταμπλό το οποίο διαθέτει μεγάλες έγχρωμες οθόνες. Σύμφωνα με την εταιρεία, το pick-up μοντέλο θα δύναται να έλκει φορτίο μέχρι 3 τόνους, θα μπορεί να διέλθει από υδάτινο πέρασμα ύψους μέχρι 80 εκατοστά και να έχει μέγιστη θεωρητική αυτονομία 420 χλμ.

Όπως έγινε γνωστό, όταν μπει σε διαδικασία παραγωγής θα κατασκευάζεται τόσο στην Ταϊβάν και Ταϊλάνδη, όσο και στις ΗΠΑ. Τέλος, τα στελέχη της Foxconn ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με τον Όμιλο Stellantis, την Geely και τη Rivian, για την κατασκευή μπαταριών αλλά και για την παραγωγή αυτοκινήτων.



