Μπορεί τα αυτοκίνητά μας να εξελίσσονται σε ό,τι έχει να κάνει με την ασφάλεια που παρέχουν για κλοπή, όμως και οι κλέφτες ανακαλύπτουν διαρκώς νέους τρόπους.
Όσο τα αυτοκίνητα γεμίζουν με ηλεκτρονικά συστήματα και πολλές δικλίδες ασφαλείας, άλλο τόσο θα υπάρχουν κάποια κενά σε όλη την αλυσίδα, τα οποία θα εκμεταλλεύονται οι κλέφτες για να μπορούν να τα αρπάζουν εύκολα.
Η νέα αυτή μέθοδος κλοπής βασίζεται στο γεγονός ότι κάθε αυτοκίνητο, με βάση τον αριθμό πλαισίου του, έχει και το ανάλογο κλειδί, το οποίο είναι καταχωρημένο στην βάση δεδομένων της εταιρίας για τους κλειδαράδες που θα χρειαστεί να φτιάξουν αντίγραφα.

Η πρόσβαση σε αυτή την βάση δεδομένων δεν είναι και τόσο δύσκολη όσο μπορεί να φαντάζει, όχι μόνο σε πιστοποιημένους κλειδαράδες, αλλά και σε όποιον έχει κάποια εξοικείωση με το χακάρισμα υπολογιστών.
Από την στιγμή που θα υπάρξει πρόσβαση στην βάση δεδομένων της εκάστοτε εταιρίας, ο υποψήφιος κλέφτης έχει στην διάθεσή του όλα τα στοιχεία για να φτιάξει το αντικλείδι. Κάτι που μπορεί να κάνει με ένα από τα συνήθη μηχανήματα που έχουν στην διάθεσή τους οι κλειδαράδες.
Από εκεί και πέρα είναι πολύ εύκολο στον να επιλέξει την ώρα στην οποία θα μπει μέσα στο αυτοκίνητο. Και αν χτυπήσει ο συναγερμός, υπάρχει μία ακόμα διαδικασία η οποία είναι πολύ εύκολο να τον παρακάμψει.

Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο βρίσκεται στην διάθεση του κλέφτη για να φύγει από το σημείο σαν να μην τρέχει τίποτα. Η μόνη ελπίδα για τα νέα μοντέλα είναι οι δυνατότητες για Over-The-Air ενημερώσεις και διαρκείς αλλαγές στο status ασφαλείας. Όμως, μην αμφιβάλλετε ότι και σε αυτό το νέο παιχνίδι, οι κλέφτες θα βρουν σύντομα μία λύση να κάνουν αυτό που επιδιώκουν.



